13 December

Har kommit hem och käkat lite och sådär. Åkte med Tove hem eftersom att vi slutade typ samtidigt idag. Skönt med nån som bor nära! Har ju haft praktik idag. Först åkte vi dock upp till Vikarbyn för att hämta en polare till henne, som tyckte att vi skulle komma ut ikväll och jag har ju varit drickasugen nån vecka nu och var sugen att dra ut nu i helgen. Men blir nog hemma ändå :) Han gav mig ett nytt smeknamn btw; "Ingeles". Döpt efter en smeknamn av byn? Kul.
 
Om ett tag ska vi åka ner till Rättvik och handla lite så då ska jag passa på att köra lite. Älskar att köra bil!
Det har förövrigt tagit mig aaaslång tid att få upp det här inlägget! Skitinternet..
 
 
 
Det var en som hade luciafika med sig idag med bla. den här chokladen. Tog bara en bit av den och det var alldeles nog för magen tillsammans med kaffe! Men hu så gott!
 
Blev väckt (försent dessutom) av mamma och Erik som lussade lite för pappa och sen mig. Började dagen med macka, lussebulle och en pepparkaka. Mums! Är ju bara lucia en gång om året!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0