Bye bye christmastime

Då var den här julen över också. Alla förberedelser man gör, planering för middag, julklappar osv. För en dag, för julafton som går huuuur fort som helst förbi. Den kommer och säger hej och går minst lika fort, en gång om året. Men det är en afton som ändå uppskattas så otroligt mycket för alla människor och det känns i hjärtat att tänka på dom människor som inte har någon att dela den värmen med. Skänker en extra tanke till dom under juletid.
 
Nu blickar jag fram mot nyår och nya möten. Jag hoppas att jag kan få uppleva det bästa av 2013 igen med både nya och gamla människor. Hoppas ni har haft en fin jul och att ni får ett galet nyår!

Tänk om vi kunde få ha snön vi hade förra julen!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0