Dan före dan

Har nyss slagit in de två sista julklapparna. Jag som trodde att det inte skulle bli några alls nästan. Men det blev ju en hög tillslut haha. Jag tycker att det är så himla kul att slå in massa paket och göra dom lite fina och speciella :) Jag hade ju dock inte det julklappspappret jag ville ha men det blev bra ändå.
 
Annars har jag som ni såg käkat glass idag. Sjuuukt god! Och så har jag och mamma varit ner till Rättvik och fixat det sista inför imorgon. Så har vi knykt en gran idag också ;) Så den ska vi klä sen och ha lite uppesisttarkväll med tuttul, julskinka, pepparkakor, lussekatter och glögg osv.. haha hur ska man få i sig allt?
 
Fick nyss reda på att min bror och Sara ska komma hit och även dottern, dottern som är supersjuk. Nu när jag börjar bli frisk så ska dom komma hit med en ny smitta! Jag blir fan sur faktiskt. Vi som inte skulle ses för än om några dagar... Aja, livet suger och gå vidare.

Myskatt, (läs bitig skitbusig katt)

Jag och Erik kollade på lite Emil imorse ^^

Skitbusig hund med en gammal strumpa hon fick idag.. :D

Undrar vad mamma gömmer bakom ryggen.. Heeelt oskyldigt! Vi lyckades hitta en snöfläck så att vi kan minnas julen som liiiite vit i alla fall ^^

En liten plutt som väntar på att snön ska komma.


Inte ser det då ut som att det är julafotn imorgon i alla fall...
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0