Bara för att liksom, när man inte orkar skriva annat..

Ett sånt där tråkigt test, bara för att jag är fruktansvärt rastlös..
 
En person som du saknar: En person jag bryr mig mycket om
Ditt fullständiga namn: Byggmästar (gårdsnamn) Emma Maria Hansson
Tycker du om ditt namn? Emma är väl lite tråkigt, men jag ska inte klaga!
Dina syskon: Dennis & Erik
Vem sov du med senast? Hmm...
Är du oskuld? Nej
Har du strulat med någon den senaste veckan? Det har jag inte
Vem var det isåfall? ...
När drack du alkohol senast? I fredags
Har du rökt / röker du? Nej, feströkte lite förut
Snusar du? Nepp men jävligt sugen på det..
Har du rökt på nån gång? Neeej
Är du kär nu? Japp
Hur många förhållanden har du haft? Har aldrig haft nå seriöst förhållande tidigare.. Vad det var i somras vet jag inte vad jag ska kalla så svarar typ, ett halvt ;)
Söker du efter ett förhållande nu? Nej. Vill inte ha nå nytt just nu..
Sexuell lägning? Fullständigt hetero!
Skulle du kunna kyssa nån av det icke motsatta könet? Haha på fyllan kanske
Vilken kille/tjej är din typ? Har ingen "typ" längre. För typ 2 år sen hade jag kanske kunnat svara rakt på frågan haha. Den som är snygg är snygg, den som har en bra personlighet är en bra kille :) Det finns så mycet olika saker som gör en person vacker.
Är ditt liv så som du vill att det ska vara just nu? Nästan så långt ifrån man kan komma tyvärr....
En sak som skulle göra ditt liv till det bättre? Något som skulle förändra allt. Inget jag skrivet här dock..
En sak som skulle göra ditt liv sämre? Finns mycket som kan gå bra så det finns mycket som kan gå fel här i livet också! ^^
Är du trött just nu? Ja..
God natt? Gonatt..
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0