God Jul! Har haft en trevlig julafton

Hade en väldigt bra julafton igår som började hos farmor med julfrukost. Sen kom Dennis, Sara och hennes dotter så blev det lite julklappar och fika. Så har vi så kart kollat på Kalle Anka (blev lite småsur när svarta dockan fortfarande är bortklippt...) och sen vidare till mormor och morfar för middag, tomte och fika. Så mysigt! Vi var hemma vid 8 igen och kvällen avslutades med massa bus och Ice Age 3 och Ben & Jerry´s i soffan med lillebror :)
Dock så saknade jag tyvärr den där riktiga julkkänslan lite grann. Beror nog på att det inte var en snöfläck kvar? Ja, jag tror det. Tråkigt :( Men vi hade en trevlig dag och kväll så jag är nöjd ändå! :)
 
Körde på plattångslockar igår :)

God jul från Tessan ^^

Kalle Anka

Mormor och morfar förbereder maten :)
 
Kollar efter tomten
 

"Hej jag heter Erik och jag är fyra" haha så söööt! ;)
 
 
 
 

Öppnar paket med mammas hjälp
 
 
Min kväll avslutades helt vid pianot/keyboarden. Jag blev så rastlös när jag skulle lägga mig så det fick bli lite toner i öronen innan sömnen föll in.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0