Gomorron

Vaknade vid 9 och är helt själv hemma idag. Mamma jobbar, Erik på dagis och pappa är ute och fiskar med Dennis :) Jag har ätit lite gröt, tagit en alvedon för smärtan i halsen och sitter nu i soffan och kollar på nyhetsmorgon. Dom tipsar om filmer och serier just nu. Ganska intressant faktiskt. Har två Nejlikor under tungan också. Farmor sa igår att dom på Fråga doktorn hade provat det och att det hade funkat. Får hoppas att det i alla fall kan dämpa smärtan! Halstipset för denna dag! ;) Hostan höll på att ta kål på mig inatt med, värsta kvällen/natten av dom tre som varit nu! Slutade med att jag låg i sängen och grinade lite för mig själv. Jag orkar inte mer.
 
Ska väl ta och se på nån film sen tänkte jag. Kanske ta ett bad också för en gångs skull och läsa en bok som jag började på igår. Som jag dock läst två/tre gånger innan men det var länge sen. Den är ju så bra!
 
hörs sen
 
 
Har börjat ha håret i fläta det är så fint tycker jag! Och skönt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0