Lördag, förkyld, blää

Go morgon! Sitter nydishad i soffan med en riskudde och en tekopp. Har gått å blivit dunderförkyld! Så jävla tråkigt. I förrgår sa ajag att jag skulle börja träna igen veckan som kommer eftersom att jag började känna mig bättre i magen och inte så förkyld längre. Och så igår... Hes som fan på kvällen och ont i halsen och det är värre idag dessutom sjukt ont i näsan. Hur kul?? -.- Pappa är och köper strepsils till mig nu i alla fall. <3
 
Får se om det blir att åka ner på julmarknaden en sväng senare idag. I alla fall till bageriet för att hälsa på lite. Saras mammas familj äger det och det är invigning på nya stället idag.
 
hörs sen

 
Missen och Tessan har typ bytt bädd.... ;)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0