Måndag

Gomorron! Fick så lov att få ut lite agressioner. Men nu skiter vi i det! Har precis käkat en enekl frukost i from av flingo och mjälk med bana i. Funderar på om jag ska åka ner till Rättvik en sväng om en timme. Tänkte köpa en blus jag sett inne på Family House.
 
Aja hörs sen!
 
Passar på att göra lite reklam då ;) Ni som bor i Dalarna! Köp Gefleortens istället för Arla. Alla säger att arla är så miljövänligt men vet ni vad? Denna är så mycket bättre. Den åker aldrig utanför dalarnas gränser för att komma dit den ska. Ett mycket mer miljövänligt alternativ! Innehåller dessutom mindre skit än arla också. God är den med!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0