Måndag..

Blev igen skola ändå idag. Somnade inte för än inatt nångång och ahr vaknat flera gånger. Mådde inge bra alls när jag vaknade upp i soffan vid 6. Så tog täcket och gick upp och la mig i sängen och sov mellan typ 7 och 10. Skönt ändå. Har käkat lite frukost och pluggat. Sitter här i köket med historiaboken och en vovve som inte vill sluta bli klappad hehe.
Ska göra mig en kopp te och bänka mig i soffan och kolla klart på Wallanderfilmen jag började på igår och sen lär jag läsa historian igen. Prov imorgon! Fattas dock ett papper som man skulle plugga på så det lär väl gå kepprett åt h*lvete ändå. Men nu sa Felicia att hon kunde skriva över frågorna till mig, räddare i nöden!! :D <3
 
Aja, hörs sen
 




Lite katt- och Emmamys i soffan igårkväll ^^
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0