Söndag

Go' kväll!
 
Sitter i soffan med datorn vilket jag gjort typ hela dagen. Trött och sjuk. Idag har det dock bara gått åt en alvedon. Och vi har bara en kvar nu tror jag, fuck. Käkar halstabletter så att jag får ont i magen också. Men det gör ju så ooont! Å näsan med.. Tycker återigen synd om mig själv.. Imorgon måste jag gå till skolan också och jag börjar sent vilket betyder att jag måste gå från stationen i kylan. INTE BRA!
 
Och det är ju julafoton om 9 dagar (NIO!) och har jag köpt julklappar? Inte en enda! Så duktigt, så jag tänkte åka till Falun på tisdag eftersom att jag brukar sluta så tidigt då meeen inte just den här tisdan för då ska jag sitta i sektretariatet hela dagen i skolan på innebandyturneringen (Julklappen). Suuuug! Får väl ta det i helgen i stället då.
 
Nej nu tror jag att jag ska ta och kolla klart på Wallanderfilmen :)
 
Två bilder från igår när vi besökt bageriet :p
 
 
Schnitzel till middag idag :) Farmor och farfar kom upp också :)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0