"you're still the only one that feels like home"

Söndag igen då... Blöö. Har ju dock inte varit i skolan sen i måndags... Men imorn är det på't igen! Har i alla fall sovmorgon så att jag kan ta 11-bussen. Skönt. Ska hem till Dennis och Sara idag så jag åker om en halvtimme.
 
Tog en skön sovmorgon idag igen. Dock inga 12 timmars sömn som igår! Välbehövlig sömn. 
Började dagen med lite frulle och OTH sen en dusch. 
Har inget vettigt att säga så höjj!
 
Bananomelett/pannkaka med hallon, blåbär och naturell yoghurt. Funkade faktiskt lika bra med youghurt som grädde :) Och jag lyckades vända den utan att den gick sönder. DET var försa gången. Fick dock sönder sen ändå...
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Mums, vad gott! :) Kram

2013-12-12 @ 19:12:10
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0