don't forget me

Sitter i fåtöljen och kollar på Mia på Grötö. har precis gjort klart en Egonomiuppsats i idrotten. Skönt! Inga läxor kvar.
Tänker på hur mycket mat jag ätit idag, ett mål för mycket i alla fall! (särskilt pizzahalvan som slank ner nu på kvällen, fy Emma!)
Tänker också på hur ont i min jävla rygg jag har och hur arg jag är på att ha mobilt internet. Så otroligt trött på det!
 
Idag hade vi ju i alla fall friluftsdag soma jg sa igår. Jag och Felicia gick väl runt den där långa rundan som avslutades med grillad korv. Det var endast för den (det är ju så gott att grilla korv ute!) och för Felicias skull som jag tog mig dit idag. Men det var jäkligt skönt att komma hem och ställa sig i en varm dusch och sen somna en timme i soffan efteråt för jag var heeelt genomfrusen. Dock brukar jag ha svårt att somna på kvällen om jag tagit ett power nap innan...
Får bara hoppas att halsen inte är värre imorgon för då skiter jag nog i skolan och sover ut istället.
 
Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0