Kiwimetoden och grejer

Sitter och puggar just nu. Har skrivit en liten uppstas om Kiwimetoden som är en metod som används när man ska lära sig läsa och skriva.. Ska bara göra en Keynote-presentation (som vanligt nu för tiden) sen är jag klar med det arbetet! Känns bra det här. Har bara en idrottsuppgift kvar sen. Men den kan jag göra en annan dag.
 
Var i skolan till 11. Hade svenska redovisning som gick helt okej och sen åkte jag till Falun för att kolla efter nått att ha på mig i morgon och så köpte jag ett nytt puder. Ville prova en annan nyans men med samma märke som jag har (Isadora).
Har åkt upp till Emmas bostad i Boda för att hämta min biljett tills imorgon också. Det är ju Stiftelsen då!! Håller bara tummarna för att den ska funka i scannern nu efter allt strul. Men jag går förbi bowlingen imorgon på dagen och kollar, så att man inte kommer dit och den inte funkar sen!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0