Måndan

Förutom att jag blekte håret (som för övrigt tog 2 timmar & 40 min som vanligt..) så har jag väl mest kollat på One tree hill hela eftermiddagen/kvällen ända tills nu. OCh så tog jag en timmes välbehövlig promenix med vovven. Så glad hon blev, min fina.
 
Imorgon är det skola. Tre timmars samhällskunskap väntar innanför dörren till klassrummet. Men faktiskt så klagar ja inte så mycket över det. Det ska bli skönt att få komma tillbaka till skolan och träffa folk och vänner. Som ni märkt och som jag uttryckt mig så har det varit en rätt jobbig helg, känslomäsigt. Men det är väl hormonerna som spökar kanske, what do I know?...
 


 
kärleken. Bilden är inte från denna gråa snöiga dag

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0