Maybe I can do this

Skola idag, seeegt! Kollade på nån tråkig film jag jag bokstavligt och ärligt bara hängde med sammanlagt fem minuter i av en timme. Dock räckte det tydligen för att fatta påängen med hela filmen.
Och i morgon är det friluftsdag och jag ska göra nått så tråkigt som att, "vandra"... That really sucks. Saknar tiden då slalom var det självklara valet men saker förändras.
 
Var i alla fall till Falun (idag igen) för att lämna tillbaka en topp jag inte hann prova innan jag köpte med mig den hem förra gången. Dock inkasserade jag två nya från Gina (skräll..)
 
Nu ligger jag i sängen och kollar på One tree hill. Kärlek till det.
 
Har inte orkat lägga in bilder på datorn så det få bli en från dagens insta! :)
Instagram @emmabhansson

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0