Sportlov

Började dagen med att tvätta håret och göra mig i ordning för att åka ner till Rättvik och möta upp farmor. Sen åkte vi vidare mot Insjön och en sväng in i Leksand också. Kollade i lite affärer och jag fick med mig tröjan från förra inägget och en mysig filt hem. Vi tog en fika på Frick's också innan jag tog bussen hem.
Har väl inte gjort nått speciellt annars idag. Åkte med pappa till Rättvik en sväng igen en snabbis.
 
Har tänkt hela dagen på att jag måste göra något åt min kropp. Står inte ut med det här längre snart! Måste bli fiskare, starkare och fit helt enkelt... fuck this fucking shit
 
 
Tog och lockade håret lite snabbt i brist på annat när jag kom hem :)
 
Så har vi rakat av håret på Erik nu på kvällen. Han har inte varit så korthårig sen håret började växa ut efter han föddes. Håret är lite äver 2 cm nu men känns som en ( ! ) haha. Känns jättekonstigt att se honom utan sitt "svall". Men det blev fräsch i alla fall. :) Plutten! ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0