STIFTELSEN!!

Sitter i soffan med Stiftelsen i lurarna. Helt jävla awesome var dom igår! Dom var lika bra som i studion och det var sjuuuukt mycket folk där. Proppat.
Vi började kvällen hos Emma med lite drinkar och hade trevligt, sen rullade limousinen mot Rättvik vid halv 10.
Och jäklar vad vi har dansat! Dom hade båda dansgolven uppna igår. Annars hade man ju inte kunnat röra sig haha.
 
Idag har jag fri entré hela kvällen eftersom att jag hade biljett till Stiftelsen igår. Så jag funderar på att köra en tvådagars? Lite lugnare ikväll dock. Mina fötter klarar nog inte en till natt med all dans från igår!
Ingen bakfylla har jag heller då jag var duktig med vatten vid några tillfällen igår. Skönt!
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och paulina stog vid sidan av scenen vid ena baren för att slippa at bli helt intryckta och klämda sen satt vi oss på baren för att föttrerna värkte som faaaan. Man såg bra i alla fall! Fast det hade ju inte varit helt fel att stå längst fram framför scenen.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0