bedtime..

Sitter i köket med pappa och gör ingenting. Han kollar i nån tråkig katalog och jag pratar med folk, halvt.
Har mensvärk också. Hata!
Så fick jag ett brev från vårdcentralen att medicinen jag äter nu inte passar så jag skulle få nån ny utskriven. Men det har ju blivit mycket bättre? Så ska ringa ner till dom imorgon och höra om jag verkligen måste ta den. Hatar att ringa till sånna ställen!
Värsta klagoinlägget haha men så kan det bli ibland.
Kollade i alla fall på Svenska hollywoodfruar för ett tag sen. Man måste ju bara älska Maria!
Ska snart gå upp och sätta igång en film om inte pappa snor internet för mig.
 
puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0