det går bra det här

Klockan är tio över tio och jag har äntligen fått internet här hemma hos Paulina. Åkte hit ikväll eftersom att vi ändå är lediga imorgon med. Men eftersom att jag nu har internet så blir det inte mycket plugg gjort. Fuck! Trodde nog att jag kunna ljuga för mig själv och säga att det skulle bli klart fast att jag åkte hit. Och jag lyckades ju. Synd att jag inte talade sanning bara.
 
Har så sjukt jävla ont i min rygg också så jag kan dö. So fort jag byter läge så är det skit. Aja får vara duktig med linement och skit så kanske det går över. Det har gjort ont i typ två veckor nu men har blivit värre sen i torsdags. Så jävla jobbigt! Ska aldrig mer klaga på min kära pappa när han har ont.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0