Etage

Inget inlägg igår, sorry för det. Var inte inne på datorn och kom mig inte för att mobilblogga.
 
Jag tog i alla fall en prmenad med Emilia och hundarna bakom sjön när jag hade vaknat igår, sen förljde hon med upp till mig så duschade jag, umgicks, åt packade och gjorde mig iordning för att sedan dra mig vidare mot Falun och Tove med Emma och Carro. Vi gick ut och tog en pizza och köpte lite till kvällen när vi väl kommit till Falun. Sen blev det att göra sig i ordning och förfesta lite innan vi drog till Etage :) Efter det stängde så drog vi till MAx för lite fyllekäk. gott med hamburgare och strips! 
Vi hade en jäkla bra kväll och Etage var fakitskt bra :) Dock tycker jag att våran nattklubb här i Rättvik på bowlingen är snäppet bättre. Men det är ju kul att variera sig lite.
Vi somnade väl vid 5 och jag vaknade 8 första gången och gick upp 9. inte många timmars sömn, sm vanligt efter utgång. Så jag har varit helt seg hela dagen idag. Lite småbakis imorse men det gick över.
Emilia kom hit några timmar nu på kvällen också. Kuligt :)
 
Vek mig dubbelt och ner på golvet och vi höll på att dö av skratt när vi hittade det här päronet inne på Ica, hahahah...
 
Carro blev lite knuffad ^^
 
Tove :)
 
 
 
 
Carro, Tove och Emma när vi gjort oss i ordning
 

Emma och Tove fixade ihop goda jordgubbsdrinkar till oss. Tummen upp på dom!

 
 
Shot-dags!

Inne på Etage, riktigt dålig kvalitét på bilderna...
 
 
 
Bakismat hemma i Rättvik :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0