Finally...

Äntligen färdig med den där jäkla artikeluppsatsen! Fastnade totalt igår och var helt slut i huvet så jag gjorde klart den nu istället. Har setat typ två timmar idag med. Läste nyss egenom den och jäklar vad information och text det var. kommer bli drygt att berätta om imorgon... Nu är det bara samhällsuppgiften kvar sen är jag friii!
 
Nog om tråkiga läxor och skit. Slutade vdi 11 idag, luchade och umgicks med Miranda en stund, sen tog jag en spontantur till falun för att kolla efter en bikini som jag sett på HM's hemsida men dom hade fan inte en enda en där. inte i nån annan affär heller! Dom kan väl ha en liiitet utbud i alla fall även om det är vinter. Tänk på allt folk som ska utomland eller att vill gå till badhus och simma lite. Nötter.
Fick i alla fall med mig en ny BH (finally), torr- och silvershampo och en tröja som var ett riktigt kap! Ni får se senare eller i morgon.
Sen jag kom hem har jag bara hunnit käka och plugga. Och nu ska jag hoppa in i duschen innan det blir mer plugg.
 
Tråkig kväll! Puss 
 
bara för att jag saknar sommmar (och att mina kära rödisar var hela här...)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0