lördag kväll

Har velat skriva förut idag men har inte lagt in några bilder och sådär än, men nu får det bli ett inlägg ändå.
 
Gick upp nångång innan 12 och gjorde mig iordning för att jag och mamma skulle till min bror för barnkalas då hans bonusbarn fyller 5 år på måndag. En muffins sen hade jag ont i magen, men fick i mig en kaka och en liten tårtbit ändå. Mådde ju inte så bra när jag kom hem i alla fall! Min mage har alltid varit lite känslig för tårta och sånt, haha bara så ni vet.
 
Nu på kvällen har vi bara haft det mysigt (förutom bråk med min just nu alldeles för dryga lillebror hehe) och ätit kyklingtacos och vin. "Tre apor", halvtorrt vitt vin. Rätt gott faktiskt säger jag som inte är någon vinmänniska egentligen.
 
Är sjukt avundsjuk på alla som är på bowlingkrogen idag på studentfesten! Andreas Moe och John De Sohn är där och uppträder. Sjukt nice. Men bättre att vara hemma och vila än att riskera att får käka medicin igen!
Men nästa helg får vi se om jag och Emma drar på Etage i Falun eller nått. Var ett tag sen jag var ut så är riktigt danssugen hehe! :)
 
Instagram @emmabhansson

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0