Bilder från Fredag - Lördag

Väntar på vårdcentralen. Antibiotikakur nummer 2 på 7 månader...
 
Nöjd kille!
 
Bella och hennes valp Mac som kommer stanna hos Sara och Dennis :)
 
Mys med Tessan
 
Grillning - Fredag. Kan påpeka att vi stoppade dit köttbullar i varje glipa som fanns mellan bitarna där. Det tyckte barnen om!
 
Emma fick dricka cola som barnen medan alla andra fick dricka annat supergott. Så. surt...
 
Erik fick tuppkam av mig efter regnet. Så snygg i det asså! :p
 
 
Min första abborre på kastspö för i år ^^
 
 
Vill man nå långt ut med metspöt...
 
 
Pappa läste för Erik innan han somna. Läste dock fel flera gånger så det blev en "vuxen-berättelse" på ett ställe haha!
 
Dennis busar med Mac
 
 
 
Grillning - Lördag
 
Långbord var det här! ^^ (Precis innan kvällen slutade med det värsta som kunde hända för mig...)
 
Blomma hemma i landet :)
 
 
Mycket av helgen i bilder!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0