Green Tea

Sitter i köket med en kopp te. Sov till halv 12 idag. SÅ SKÖNT!
 
Igår åkte jag hem till Ingels igen efter att ha varit borta sen i fredags. Det blir väl att åka imorgon eller på fredag igen hehe. Får se vad som händer. Mådde i alla fall inge bra igår alls. Kom hem till min bror på morgonen och så fick man gå och kissa heeeela tiden och massa sånt. Kom fram till att det måste vara urinvägsinfktion eller nått. Tänkte åka ner på vårdcentralen mitt på dagen men mamma tyckte att jag skulle se om det vart bättre till idag annars fick jag åka ner idag. Men det är faktiskt bättre så jag tror jag väntar och ser om det går över av sig själv. Usch. Aja skit samma. Om en timme blir det att hämta Erik och sen får vi väl vänta på att mamma ska komma hem från jobbet. Förhoppningsvis kommer pappa hem från Stockholm ikväll också. Men det är inte helt troligt..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0