it worked for like three seconds

Idag har det varit en riktig skitdag. Massa dåliga känslor och så är jag ju sjuk också. Och nu på kvällen har jag mått jätteilla och det är bara blä. Men en bra grej har hänt idag ändå! Hemtjänsten ringde och ville att jag skulle börja med inskolning på måndag så att jag kan få jobba lite sen! Grejt :)
Så kom pappa hem idag också vilket förstås är kul :) Även att han nu har semester så att man får träffa han lite mer med tanke på att jag brukar vara borta på helgerna. Så det gör det till två bra saker.
 
Nu ska jag kolla på One tree hill som jag legat i soffan och kollat på hela dagen. Puss!
 
Lunch idag fick bli bananpannkaka med hallon, blåbär och grädde på, mums!
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

usch då! :( dåliga dagar är jobbiga... :(
jag har haft en okej dag i alla fall...kunde varit bättre men jag ska inte gnälla..

2013-07-04 @ 23:32:43
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0