Onsdag 31 Juli 2013

Försökte skriva ett inlägg igår men det gick inte att ansluta riktigt från mobilen. Det är ju classic car week i Rättvik nu som sagt så mobilnätet är heeelt överbelastat. lite drygt.
 
Men igår blev det i alla fall ingen utgång då det regnade hela dagen och kvällen men jag gick över till Jessica och Tove en sväng som skulle ut med några. Gick hem (till farmor) vid halv 12 så idag är man pigg och kry jämfört med vissa andra! ;) eller pigg kan jag inte påstå att jag är men ni fattar.
Igår var jag till Frida på salongen för att få min utväxt fixad också. Skönt!
 
Ikväll blir det utgång på parken för att se Brolle med Sara, Emma, Anna och troligtvis Andrea. Kanske nån mer också.
 
Just nu är jag hos farmor och har inte mycket att göra. Tror jag ska vila en stund framför Tv'n. Lät som en skön idé. :p
 
höres!
 
Den traditionella platspåsen på huvet. Sniggt! Snyggt blev det i alla fall när det vart klart ;)
 
Välbehövligt kaffe och en kaka som alltid hos Frida :p
 
Hos Jessica igår. Tove doppar tydligen banenerna i groggen hon. Gott....
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0