"Rotlös..."

Då var det helg för min del! Äntligen. Haha har bara jobbat i fyra dagar och är redan trött. Men var mer trött dom andra dagarna. Det är ju rätt drygt att jobba kväll och sen direkt på morgonen gå upp och göra en heldag dan efter. Nu är i alla fall inskolningen klar så nu ska jag bara få lära mig hur man bokar upp sig på jobb på tisdag sen är det bara att köra när man själv vill.
 
Käkade lite mat hemma hos farmor när jag slutade sen åkte vi hem och så har jag myst med Tessan och missen och druckit välbehövligt kaffe. Nu lyssnar jag på lite musik medan jag är själv hemma och bara slappnar av.
 
Tessan är helt mammig på den lilla! Så löper hon också. Men nu får katten vara ifred för Tessan sover hos farmor inatt ^^)
 
Bus!
 
 
Tittut!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0