So wake me up when it's all over

Jobbat (inskolning) två dagar nu vilket har gått rätt så bra. Skönt att få nått annat att tänka på i alla fall... Två dagars inskolning kvar och sen är det bara att lägga in sig på jobb när det passar. Fint! Är lite nervös när man ska gå själv bara hehe. Var så jälva trött innan lunch så jag kunde dö. Sov 4 timmar inatt och vaknade en gång mitt i natten också. Jälva skit... Men imorgon får och SKA jag sova ut i alla fall ^^
 
Idag är första dagen som jag faktiskt kan skratta åt saker. Men varendaste gång jag skrattar blir jag påmind: "Emma, du är egentligen sjukt ledsen Hur kan du skratta såhär." Men ja det går upp och ner hela tiden. Ena stunden känns det helt okej och sen helt plötsligt så bara brister allt. Svårt för er att förstå eftersom att jag inte berättar vad det handlar om, men jag behöver bara skriva av mig om det här.
 
Aja, imorgon väntar kvällsjobb från 4 till 9.
 
 
Välkommen till familjen
Det funkade inte med omplaceringskatten vid hade (Ebba) så hon har vi inte sen igår och idag hämtade mamma en lite kattunge hos Saras mamma. Så söt!
 
Superintresserade, både hund och pojke
 
Jordgubbar direkt från jordgubbslandet, grädde, mandel och mörk choklad. Mums!
 
Vi halvkollade på Allsången men sen hade ju Håkan Hellström konsert direkt efter som var jättebra! :)
Där skulle man vart...
 
Tessan har skaffat sig en ny polare bara liiiite mindre än henne själv.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0