25 Juni 2013

Vet att jag suger på att blogga ibland och det stör mig. Men som jag sagt förut så sitter jag inte vid datorn varje dag och nu har jag inte varit hemma sen i fredags då jag varit på midsommarfriande, Öja och Stumsnäs hela tiden. Förra inlägget visade i alla fall lite av min midsommarafton.
 
Igår var jag och Sara till Djurås med en av valparna som skulle kolla om det behövdes mer gips på det brutna benet men det var lugnt, sen åkte vi till Rättviks och köpte lite käk på Sibylla innan vi drog vidare till orsa för att köpa hundmat och lite skit. Stannade till på några sätllen i Mora också inna vi åkte ner till Rättvik och hämtade Dennis från jobbet och sen åkte vi hem och fixade lite middag för oss och Fredrik. Grillning stod på menyn på kvällen. Mums! Sen blev det lite soffhäng och sen åkte jag med Fredrik och sov i Stumsnäs.
 
Idag åkte jag, Sara, Dennis och Angelica (Saras dotter) ner till Frida för att Sara och Angelica skulle få håren fixade. Lite avis var jag när jag satt där bredvid blöt och rufsig i håret och helt osminkad hehe..
Efter det tog vi en pizza och åkte sen till båthamnen i vikarbyn och prövade fiskelyckan som var sådär.
 
Här hemma har jag bara hunnit äta middag och bakat lite inför imorgon då jag fyller år :)
 
Paj som jag och Sara slängde ihop i söndags :)
 
 
hos veterinären
 
nomnom
 
mac som gjort illa benet
 
Sara hos Frida idag, snyggt..
 
Känns så jävla onödigt att köpa en pizza när bara får i sig halva ändå. Kanske ska börja med barnpizza? ;)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0