either the best feeling in the world, or it kills you

Tjena! Skulle skriva förut men det vart så mycket och helt plötsligt skulle vi ner till Rättvik direkt mamma och Erik kom hem. Så vi gjorde det och gick på lite tisdagskul som inte var så kul, hehe. Kollade i några klädaffärer och visst fanns det en del fint men det är ju så kul att man ha pengar då... Sen när vi åkte förbi knektplatsen så hade dom tagit dit monstertrucks inför imorgon så Erik vart helt fascinerad, haha! Skulle varit lite fränt att se det imorgon faktiskt.
 
Annars har jag väl varit hemma själv hela dagen igen. Vaknade vid 7 först när mamma väckte mig och då åskade det ganska mycket och sen somnade jag om och vaknade halv 11 tror jag. Kände mig som en zombie när jag gick upp och lagade iordning frukost. Men det var så jäkla skönt att sova ut. Var ju helt dötrött igår redan vid 6. Inte bra att vända på dygnet så där som vi gjorde i söndags.
Och så kom jag på igår att det nog inte alls var till och med på torsdag jag behöver vara själv för jag tror pappa kommer hem imorgon kväll :)
 
 
 
God och nyttig middag idag :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0