hur ska det gå

Idag mår Emmas hals inte nå bra alls. Sjukt hes, slemmig (yammy), ont och halvtjock känns den också. Men nu har jag varit vaken ett tag så den börjar kännas lite bättre nu. Det är alltid värst när man vaknar.
Det var ju bättre igår så då trodde man ju att det gick åt rätt håll, men icke! Och vi som ska åka big lake imorgon. Det får väl bli en lugn crusingrunda för min del då!
Eftersom att whiskey inte funkade mot förkylningen så prövade jag lite vodka nyss. Och det kändes faktiskt bättre direkt så det får nog bli en till snaps senare, haha. Vilket bra skäl jag har till att dricka vodka själv, höhö ^^) Fast hade helst sluppit det här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0