Mitt sista sommarlov

När jag kom ner till Rättvik imorse gick jag och Felicia in på Ica för att köpa fika och en blomma till våran lärare Lisa som vi inte kommer få ha kvar nästa år. Så sorgligt tycker vi.
När vi kom till skolan satt vi upp Felicias frågor till en tipspromenad som hon fixade sen gick alla från pedagogisk och social inriktning och svarade på dem. Jag vann ^^
Sen fikade vi lite och Lisa fick sin blomma och började gråta direkt hehe.
Sen tog vi en promenad ut längst ut på långbryggan och sen till station och där fick det bli hejdå. Kändes lite hemskt när Lisa gick upp till skolan igen med tårar i ögonen. Men det är ju inte sista gången man ses! :)
Nu har vi gått in på vårt sista sommarlov. Sjukt..
 
Kom hem med halv 12-bussen så då solade jag en timme och fick värsta ränderna, särskilt vid trosorna hehe.
Senare blir det ner till Rättvik för bio med Dennis och Sara.
 


 
Lisa och Simon
 
 
 
 
 
 
 
Tessan ville också vara med och mysa i solen ^^
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0