Tänker på er

Åter igen, ledsen för dålig update. Har inte suttit vid datorn sen i fredags i skolan och inte varit hemma sen då heller. Har tänkt skriva varje dag men har inte funnit nått bra tillfälle..
I lördags (efter fredan då Saras bil fått ett trasigt bakdäck och innan bilen gick sönder helt och hållet..) åkte jag, Dennis och Sara till Orsa en sväng och på kvällen grillade vi hemma hos Daniel och Gina på kvällen och vid halv 12 kom även Fredrik från jobbet. Åkte där ifrån vid halv 2 på natten.
Igår gick vi inte upp för än 12 och då gjorde vi, ingenting. Slappdag hela dagen igår typ. Mötte upp Sara och Dennis på eftermiddagen och tog en sväng till Rättvik.På kvällen åt vi rådjurslår som Fredrik lagat till, duktig han! Så klart med annat tillbehör, och även rabarberpaj som hans syrra gjort.Sjukt gott!
Nu kom jag hem till Sara och Dennis igen för typ en och en halv timme sen och fått bort det gamla sminket och på med nytt och tagit en dusch. Så skönt! Har känt mig äcklig sen igår morse.Senare ska jag ner till salongen och få håret fixat av Frida! Äntligen.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0