lördagsplaner

Inget inlägg igår. Gick in på bloggen och skulle skriva men ahde inget vetiigt att skriva kände jag och så hade jag inga bilder. Spenderade i alla fall dagen först med Sara och Dennis på Fricks för lite frukost, sen blev det en promenad runt halva sjön med Emilia och hundarna och sen kom Dennis och Sara till oss ett tag. Sen var det bara myskväll. Myskväll förutom att jag blev så himla sur när jag fick chokladabstinens och jag inte fick ta påsen som fanns i skaferiet eftersom att det var Eriks...
 
I alla fall så har jag nyss duschat och packat lite till ikväll. Sover ju i Rättvik inatt eftersom att vi ska ut ikväll.
 
Följer nog med mamma till Vikarbyn för Emma Nordins skivsläpp innan också sen far vi ner Rättvik igen.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0