sjuk

Sitter i min morgonrock under täcket i soffan och lyssnar på Lejonkungen-låtar, myys. Vaknade lite för sent idag, men började göra mig i ordning och när jag kommit halvvägs med sminket började jag må skitilla, och blev helt sjöblöt av svett. Mådde lite illa igår också men då blev det bättre när jag åt, så jag åt frukost imorse och då blev det bättre. Men jag vill inte riskera nån mer sån "attack" i skolan så det är lika bra att stanna hemma idag. Jobbigt bara att det kom efter en halvtimme istället för direkt så man kunde somnat om istället... Bosatte mig i soffan med en te-kopp framför vakna med NRJ i alla fall.
Nu har jag precis ätit för andra gången idag. Var nog rätt tom i magen för jag har inte ätit sen middagen igår.
Blir nog lite One tree hill-mys nu! puss och kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0