Träning, bra dag!

Idag har jag varit duktig! Började först dagen lungt med ett avsnitt av One tree hill i sängen.
Sen tränade jag direkt  jag gick upp. 40 min dans + zumbas 20 min-pass (Flat abs). Var helt slut efteråt. Men sen köttade jag styrketräning i armar och axlar en halvtimme också. Totalt en och en halvtimme alltså. Härligt.
Sen var det jääävligt skönt att ta en lång dusch.
Men allt tog lite tid så jag käka inte frukost för än halv 2 hehe. Stekte i ordning massa grönsaker. Mycket gott.
Så har jag varit duktig och tvättat lite också. Bra Emma!
 
Så nu ska jag lata mig i soffan lite framför ännu några avsnitt av OTH :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0