Trött!!

Ligger i min sköna säng och spelar quizkampen mot bror min. Det går väl inge bra, inte när han ska välja kategori i alla fall, haha.

Lång skoldag idag som gick rätt bra ändå. Började dagen med yoga på idrotten. Så skönt! Vi gjorde lite rollspel på specialpedagogiken vilket gick bra för alla, nästan då, jag och Simon totalfaila. Vi skrattade så att vi grät, till och med våran lärare skrattade så att hon grät (hon mest av alla också tror jag).

Har varit på koppjärk och kört ett pass nu på kvällen. Så sjukt jobbigt det var idag! Kommer nog känna mig rätt mör i kroppen imorgon. Men det känns bra! Och man blir ju så trött på kvällen lagomt till det ska vara läggdags så du ska jag faktiskt va och sova (Efter en till omgång mot min bror). Nattinatt!

Tessan och lillebror hade dragkamp i vardagsrummet idag. Så kul!




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0