Det här blir en bra helg

Det här kommer bli en helg som börjar bra, och slutar bra. Kan man ju hoppas i alla fall :)
 
Nu sitter jag äntligen i min mysiga säng. Sitter här i rummet och känner att jag saknat min mysiga hörna. Imorgon bär det av igen heheh.
 
Åkte upp till Fredrik efter praktiken igår och imorse släppte han av mig i Öja hos Dennis och Sara på vägen till jobbet.
Jag tog en dusch, gjorde mig i ordning och stack till praktiken som gick bra. Dom tre senaste dagarna har gått så fort där! Men det är ju bara positivt. Och imorgon gör jag min sista dag där sen blir det skolan i en och en halv vecka igen. Saknat mina korta dagar. Ska bli kul att träffa alla igen också. Det känns som om jag inte varit i skolan på evigheter.
 
Imorgon drar jag till Öja när jag slutar och sen åker vi vidare till Stumsnäs för att träffa, Fredrik, Gina och Daniel.
Men nu ska jag försöka fortsätta på rapporten innan jag sover... wihoo
 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0