Mys-tisdag

Vaknade vid 9 och var skittrött men gick upp utan att egentligen inte behöva. ?
Käkade lite frukost och hängde på kökssoffan och snackade med Sara medans hon bakade.
Igår grillade vi lite jag, Dennis, Sara och Fredrik. Så var Saras mamma med company där också. Asgott var det i alla fall! Kykling, majs, svamp, sallad och grejer. mums!
Blev en film till kvällen innan jag somnade på soffan som en stock.
 
Idag när jag kom hem skulle jag sola lite med fem sekunders sol sen fem minuters moln var ju inte så kul. Men jag låg fan kvar på filten en timme. Lite färg fick man i alla fall :)
Jag, mamma och Erik åkte ner till Rättvik och käkade glass. Första rättviksglassen för den här sommaren. Så gott! Så kollade vi lite i den nya klädaffären också.
 
 
 
 
 
och melon på kvällen :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0