Senaste dagarna

Vet att bloggningen suger och det är lite jobbigt faktiskt. Men idag är första gången jag sätter mig vid datorn sen förra gången jag skrev här inne. Har haft fullt upp eller vad man ska säga sen i torsdags!
Efter praktiken den dagen åkte jag upp till min bror och Sara, hjälpte dom att städa lite, mysa med valpisarna och sen kom Fredrik också dit så kollade vi på hockey om jag inte minns helt fel.
 
Sen på fredan följde jag med Fredrik till Djurås för att han skulle till verterinären med en av hundarna, vi var väl hemma på sena eftermiddagen igen, så åkte vi ut och fiskade med Sara och Dennis också.
 
På lördagen åkte vi fyra ut och fiskade på förmiddagen, sen runt halv ett åkte vi och släppte av Sara och så åkte vi ut en sväng igen, en kort sväng, typ max fem minuter. Båten bara vällde in vatten. Så det var bara att åka iland igen! Sen åkte vi tre till Fredriks kompis och hälsade på på lite kaffe och glass nån timme innan vi släppte av Dennis och åkte hem till Ingels och grillade med mamma och pappa. Och Erik såklart. Mysig kväll!
Seeeen åkte vi upp till Sara och Dennis igen och kollade på småstadsliv men vi vart så trötta så ingen orkade kolla klart. Åkte upp till Stumsnäs för att sova, och på vägen dit kollade vi efter lite djur. Vi såg faktiskt tre älgar och nått rådjur om jag inte minns fel. Massa rådjur och harar har vi sett den senaste veckan! Åtminstonde harar.
 
Igår ringde Daniel och väckte oss. Han var fiskesugen. Så vi gick upp och gjorde oss i ordning för lite fiske. På eftermiddagen hämtade vi upp Sara och Dennis också. Det blev 7 timmar i en båt igår. Men det var mysigt för det vart riktigt fint väder igen på eftermiddagen! :) Kvällen avslutades med hockey hemma hos bror och Sara.
 
Har alltså haft en bra långhelg med mycket fiske, skratt och hockey :)
 


Sara och Daniel




"Min" lilla vovvsing som jag kärat ner mig totalt i. Attero Dominatus heter han.












Båthamnen i vikarbyn




Vi fick inte upp båten för hand, då är ju alltid en rejäl bil bra att ha haha ^^


Erik vid Lintjärn i lördags


Fredrik med en nöjd Erik på axlarna :)


 
Vet inte hur många "sjöbilder" jag tagit men det är så fint! Särskilt i solen.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0