Freeeedag

Hej på er!
Det är lov och jag har varit hos Sara och Dennis från söndag till igår. Imorgon åker jag upp igen för lite halloweenfirande och "reunion" med några nygamla vänner.. Ska bli niiice :) Fattas några dock..
 
Skulle skriva massa till er igår men hade en pisseftermiddag/kväll så de blev ju inget ändå...
 
Den här veckan har jag i alla fall hunnit besöka nybyggda Ikea i Borlänge med Sara och Anna, varit till Falun med Anna för att kolla maskeradgrejer till imorgon (kom dock hem med vanliga kläder och snapsglas istället heh), varit på hockey i Leksand med Sara och Dennis där jag även träffade min morbror som tryckte en tröja åt mig, kollat klart på L-word serien (buhu') och träffat två till kompisar. Sen har vi väl haft soffhäng och massa sånt också.
 
Idag har jag mått illa till och från typ hela dagen och har nu huvudvärk också. Huvudvärk 10 av 12 dagar, ROCKIGT. Men det känns väl som mitt minsta problem i livet nu.
 
Massa änder när jag tog en promenad i Rättvik


 
 
 
 
 
Anna i Falun, snygg som fan!
 
 
 
 
 
Lite småstolt över mina glas.. ;)
 
Saras mammas katt (mamma till våran) har fått en till kull. Lite kär ^^
 
 
"Oj, vad stora bokstäver de va!" Sa Anna. Jadu....
 
 
VINST!
 
Halva priset och eget tryck. Tack morbror!
 
Fick äntligen min De La Rose-tröja! :D
 
Sara bakade hallon- och vitchoklad kakor igår
 
Våran lille tjej har blivit tonåring och en riktig morgonsovare. HON har dessutom blivit en HAN..
 
Går det att tröttna på One tree hill?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0