Måndag.....

Sitter i skolan och har en hel förmiddag med engelska. DÖDA MIG säger jag bara. Måndagar är då den värsta dagen på hela vekan. Så sjukt tråkig dag. Är även helt seg fortdarande efter helgen...
 
Det blev ju halloweenfest i lördags. Vi var ett helt gäng som skulle ner på bowlingen och vi var väl där nere vid typ 12 eller nått. Kan väl säga att det blev liiite mycket dricka för min del. en hel skål mojito själv tillsammans med öl och whiskey. "Har ni provat varannan öl? Skit gott!" Aaa de var de ju. Inte så smart dock ;) Men när jag inte såg vad det stog på spotify längre insåg jag att vatten kanske är en bättre ide än alkohol. Så det fortsatte med vatten istället ^^
 
Igår mådde jag som en påse skit ungefär. Mojiton smakade sååå mycket bättre påvägen ner än påvägen upp.. heh.
Men mitt på dagen kvicknade jag till lite i alla fall så jag och Sara åkte och tog en pizza med Daniel. Åt dock knappt en fjärdedel av pizzan. Värt pengarna? Nja men den var ju god så länge de varade i alla fall.
Hade världens frossa på kvällen också framför TVn där vi kollade på hockeymatchen mellan Brynäs och Leksand. Leksand som tyvärr förlorade i straffar. Men en poäng är bättre än ingen!
 
Nu ska vi snart köra igång den sista halvan av lektionen...
 
Sara gör tacos på fryst köttfärs...
 
Dags för mojitoooo
 
Sara och Daniel
 
Brorsan blev clown
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0