I'll miss you ❤

Nu har jag äntligen ÄNTLIGEN lagt mig i min egen säng igen. Dock bara i tre nätter framöver eftersom att på torsdag åååker viii!!
Har pillat på min nya lur lite hela kvällen, Så jäkla drygt att ladda ner alla appar igen och fix med kontakterna som jag kopierat över till simkortet. Dock blev alla dubbla och massa bokstäver och skit som inte skulle var där osv. Men nu är det fixat iaf!
Nått som kändes tråkigt var att efter som att jag hade en xperia arc s innan och nu har en samsung så är det inte samma sms signaler. Men jag var så jäkla duktig så jag hittade dom jag ville ha på internet på datorn, kopplade in mobilen och la in dom på android systemet (Observera att dom itnekna läggas in som musikfil då man inte kan använda det som aviseringssignal). Så nu låter det som det ska igen! ;)
 
Sidan jag använde var zedge Helt sjukt att jag hittade den igen efter att inte använt den på flera år. Men den är sjukt bra! Så den rekommenderar jag.
 
Nej nu är jag så jävla skittrött man kan bli. Men jag funderar ändå på att skriva klar uppsatsen om kost som jag började med idag. Får väl se om jag somnar framför skärmen som vanligt!
 
 
Det svider i hjärtat att lämna min arc s-älskling. Jag gillade ju den sjukt mycket med hur den var upplagd och designen i den osv, men det är så drygt när den laggar hela jävla tiden och nu har den ju nästan kajkat ihop helt.
Sen är ju jag en sån där som läser gamla sms-konversationer titt som tätt så det känns ju jävligt tråkigt det också hehe. Jag får väl skriva historia i den här också nu!
Men ja, jag kommer sakna den som fan.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0