Söndag

Sitter i sängen och lyssnar på lite musik, funderar över livet och funderar över dagen. Ser att solen har tittat fram lite nnu också. Det lär ju inte bli långvarigt med tanke på hur det har sett ut och ska se ut på väderkartan.
Imorse vakande jag halv 9, egentligen halv 10 då. Så tog jag faktiskt tag i lite plugg som jag inte fick gjort i varken torsdags eller fredags. Men nu är den uppgiften klar i alla fall! Sen skulle jag ta en skön dusch, trodde jag i alla fall. Det var som att hoppa ner i en sjö på försommaren: KALLT alltså! Det var nog den kallaste duschen jag tagit nångån tror jag. Inte så skönt...
 
Igår hade jag en extremt dålig dag. Fy faaaan för sånna dagar. Fredagskvällen var inte så kul den heller. Verkligen inne i en dålig period. Igen.
Men igårkväll blev det lite tacos här hemma i alla fall. Gott som tusan!
 
Ikväll drar jag till Sara och Dennis för soffkväll med Sara medan Dennis tränar. L-word och Solsidan står på tablån för denna kväll! :)
 
 
 
 
Fredagsnöje för Erik: Kolla på fyrhjulingar som kört fast i leran.. ;)
 
Och "monsterbilarnas monsterbil" ! ;)
 



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0