"Ta chansen att vara tillsammans med den du älskar"

Det var dagens citat!
 
Sitter i soffan och fryser. Har gjort det i tre timmar nu så det kan jag ju fortsätta med ett tag till. Idol om en halvtimme och det får de bli en varm kopp te (igen) till!
 
Igår fick Dennis och Sara nycklarna till nya huset, så jag och mamma var dit och hjälpte till lite. Alltså, hur tänker man när man inte städar innan man flyttar!? "Det är flyttstädat av en städfirma"-- Bullshit, det hände mat, damm och det var flottigt tamejtusan överallt. Blääää! Men det blir väl bra i slutändan.
Idag efter skolan var jag dit och hjälpte Sara tejpa upp lite och gav lite tips (har ju trots allt en ettårig utbildning iaf) tills hon ska måla om och greja. Så det är väl i full gång där hemma nu skulle jag tro!
 
I alla fall, skola idag. Jag, Felicia, Jackie och Paulina skulle ha aktivitet för hanikappade idag med stormkök och grejer. Så vi åkte upp till IK Jarl med dem och gjrode våra bollaktiviteter och lagade maten över dom där köken och sen slutade vi vid 12. Jag tror att det blev ganska lycka i alla fall.
 
Efter jag varit hos Sara och grejat så har jag bara åkt hem och tagit en varm dusch, kollat klart på en film (som förövrigt tog tre dagar att kolla på haha) och sen bara dött. Sjukt trött.
 

Jag och Måa blev haffade inne på lärarrummet för provsmakning igår när vi skulle fråga en lärare om vi fick börja tidigare. ^^ Vi började aldrig tidigare...


Övningskörning i regn
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0