Dan före dan före dan, typ

Nu ligger jag i min säng och har nyss gjort i ordning lite grejer inför imorgon. Jag, Emma(andra tärnan) och såklart Sara ska sova borta imorgon och Dennis åker ner och sover hos Micha som är bestman. Sen på lördag är det ju bröllop! Helt sjukt att det är dags nu! Vi har varit och byggt bord, bänkar, dukat och grejat där festen ska vara och ska göra klart det allra sista imorgon. Imorgon ska vi äntligen få prova våra klänningar också! Känns bra att det inte blir på lördag ändå. Så imorgon ska vi mysa! Vi tre. Det blir nog bra.
Imorgon ska jag nog även följa med pappa för att kolla kostym och grejer. "Du måste ju liksom va med som stöd. Jag behöver det." haha pappa <3
 
 
Visst var det dimmigt imorse!! Den här bilden tog jag liksom halv 10. Det var ju helt sjukt tjockt tidigt imorse tydligen..
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0