Medina - Rättvik Bowling & Krog

Helgen då.
Jag var ju som sagt ut i fredags med Moa och Paulina. Det blev lite tacos och sånt innan det var tänkt att resten av folket skulle komma men det sket sig så det blev bara vi tre. Men det var fan jäkligt kul det med!
Efter massa god dricka och nötter så blev det bowligen för att fortsätta festen och se Medina. Dock såg jag bara första och knappt andra låten sen tog ajg och Paulina lite shot med Jonny D (bowlingens resistenta dj ni vet) sen flängde man mest bara runt sen hitta jag på en vän och vi var skittrötta båda två så vi drog vid halv 2.
Dock kändes det lite tråkigt dan efter när man ser ett sms av Paulina att Medina ville ha med oss på efterfest på hotellet. Dom hängde med och jag missa det. Men aja ingen big deal!
 
På lördagen mådde man verkligen inte lika fint som på fredan kan jag lova. Klarade mig från att hänga över toan men jag mådde fan inte bra alltså! Sara kom och hämtade mig på hedslund vid 10-tiden och så väntade vi på pizzerian skulle öppna så vi kunde åka hem och kolla vi på lite L-word och käka. Så gott! Mådde dock inte bra efteråt.. x)
Vaknade vid 3 och 5 på natten mot söndag och mådde fortfarande inte bra haha. Och på söndag kväll kom ångesten. Haha hård helg ;) Men vilken jäkla bra fylla vi hade alltså! haha. Har inte haft en så bra på länge. Den var skitkul nästan rakt igenom. Så det var värt att må lite skit ;)
 
 
Moa :)
 
 
 
Paulina :)
 
Namn!
 
Eh, ah men vi spelade faktiskt ett spel.. Min navel och Moa dricker..
 
 
 
 
 
 
Absolut nya favoriten! Utom kebabpizzan då ;) Älgkött och champinjoner på. Farligt god!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0