Onsdag

Idag har jag nog tametusan gjort av med en helt pappersrulle på bara, snor.. Frääääscht!!
Tror inte att det blir nån skola imorgon heller. Det känns som att det är bättre att vara hemma och vila. (och snyta sig ;p )
Plus att jag ska hjälpa till med lite fix och grejer inför lördag imorgon kväll också så det blir inte en lugn stund imorgon om jag ska till skolan...
 
Idag har jag i alla fall kört till Insjön (dit idag igen...) för mamma skulle kolla på skor och lite kläder till Erik men det fanns inget alls! Skoaffären på hjultorget var nerstängd sen ett tag tillbaka och lager 70 hade inga barnkläder längre. Dåligt!
 
*snytpaus*
 
Så då åkte vi till Leksand istället. Det gick faktiskt bra att köra inne i stan (nästan bättre än resten av vägen idag) fast att det är lite trångt och varken jag eller mamma hittar riktigt där. Men det var kul att köra i alla fall!
Men vi hittade inget där heller.
Så då åkte vi tillbaka till Rättvik och jag fick köpa något bot till mina extrema crawings. Hungrig var jag ju också samtidigt. Pommes och vitlökssås höhö !
 
Morgonmys med enn misse som kunde hålla sig från att äta upp en, i en liiiten stund i alla fall ^^
 
 
 
Ren vovve! <3

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0