Söndag

Har ni en mysig söndag? Min är i alla fall väldigt seg. Var bara hemma och tog det lugnt igår, käkade lite tacos med familjen och sov 10 timmar inatt så det borde ju vara bra? Sov nog för länge.
 
Tog en härlig promenad med Tessan mitt på dagen idag för att rensa tankarna lite, det hjälpte ju lite för stunden i alla fall. Eller egentligen inte. Orkar inte med de här nå mer.
 
Skit samma, imorgon är det skola vilket suger, och engelskan börjar imorgon också vilket gör det ännu värre. Och som grädden på moset så är det prat om att jag ska läsa en extra kurs av nån fuckad jävla anledning. Jag vill inte gå i skola!
Idag åker jag till Dennis och Sara, fast att jag skulle vara hemma haha. Aja det får iaf bli lite filmmys där ikväll tror jag :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0