God morgon

Fast morgonen är inte så god här. Först var det så sjuuuukt jobbigt att gå upp imorse. Sen kände jag att mitt lilla problem inte blivit bättre till idag, snarare sämre. Ringde vårdcentralen igår pga misstänkt urivägsinfektion. "ät ipren och drick mycket vatten och se om det blir bättre". Jahapp, aja jag hade ju inte så mycket besvär. Och drack hur mycket vatten som helst igår efter jag kommit hem. Men idag är det faktiskt värre så nu har jag ringt igen och fått telefontid om en timme. Så nu hoppasjag att jag får komma ner och undersöka idag. Orkar inte med det där en gång till!
 
Väntar på att Moa ska komma till skolan nu. Vi börjar inte för än kvart över 9 så då hinner vi med en liten pratstund! ;)
Idag har jag stängning på dagis efter skolan. Slutar här halv 1 och börjar där 1 för att sen stänga vid halv 6. Lång dag idag!
 
Hörs sen
 
Kaffe är ett MÅSTE på morgonen i skolan!
 
Känner mig lika trött och nere som jag ser ut haha.. Jobbigt det här.
 
Tog ett sköööönt varmt bad igår kväll medan jag lyssnade på texten som är till provet imorgon..
 
(snapchat-bild^^)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0